Fundacja Alberta Schweitzera rozpoczyna kolejną fazę kampanii do E.Leclerc i apeluje o całkowite wycofanie żywych karpi z oferty sklepów tej sieci. more ⇾
Kolejna fala kampanii do sieci E.Leclerc
![Kolejna fala kampanii do sieci E.Leclerc](https://files.schweitzer.pl/1/E.Leclerc-www-340x227.png)
Fundacja Alberta Schweitzera rozpoczyna kolejną fazę kampanii do E.Leclerc i apeluje o całkowite wycofanie żywych karpi z oferty sklepów tej sieci. more ⇾
Fundacja Alberta Schweitzera wraz z innymi organizacjami przekonała kanapkowego giganta do podniesienia standardów w hodowli brojlerów. more ⇾
Hard Rock Cafe zareagował na naszą kampanię wyeliminował jaja z chowu klatkowego w swoich lokalizacjach. more ⇾
Wskutek naszej kampanii wszystkie sklepy sieci E.Leclerc zadeklarowały brak sprzedaży żywych karpi. more ⇾
Fundacja Alberta Schweitzera po raz trzeci z tytułem TOP CHARITY 2020. more ⇾
Przemysłowy chów zwierząt i konsumpcja mięsa – ważnymi czynnikami rozwoju i rozprzestrzeniania się chorób. more ⇾
Zobacz jak nasza fundacja radzi sobie w związku z wprowadzonym stanem zagrożenia epidemiologicznego. more ⇾
Fundacja Alberta Schweitzera została otrzymała tytuł TOP CHARITY 2019 już drugi rok z rzędu. more ⇾